Okej,borde jättemycket sova nu, Uppdatering: hade redan gjort listan en gång förut, men så blev det igen. så kan det gå.

2011-01-11 | 02:26:05 | Direktlänk | Blandat | 11 Kommentarer
hur var ditt år?

under 2010..

Har du gråtit? - Ja.
Har du skrattat? - Ja.
Har du sovit i tält? - Ja
Har du sovit under bar himmel?  - Nej.
Har du varit på Gröna Lund? - Nej.
Har du varit på Liseberg? - Nej, men åkt förbi hah.
Har du varit på Kneipbyn? -Ingen aning var det ligger.
Har du varit utomlands? -  Nej, men jag hoppas jag får åka utomlands någon gång snart, måste bara fixa ihop lite pengar.
Har du varit i en annan stad? - Ja, massor.
Har du bott hemma? - Ja.

under 2010..
Har en vän dött? - Nej.
Har en vän sökt tröst hos dig? - Det tror jag inte.
Har du sökt tröst hos en vän? - Jag brukar aldrig söka tröst, är oftast ledsen själv. Så nä.
Har du sovit över hos en vän?  - Ja.
Har du varit kär i en vän? - Nej,fast förälskad, men det försvann. Skönt när det gjorde det!
Har du fått mer en fem nya vänner under året? Tror inte det.

under 2010 har du..
Har du pussat någon? - Ja.
Har du varit tillsammans med någon? -Ja.
Har du varit kär i någon? - Ja.
Har du  sovit med någon av motsatt kön? -Ja

när har du som mest..
Gråtit under 2010? - Vet inte.
Skrattat under 2010? -Haha vet inte.

denna månad..
Har du varit kär? - Nej.
Har du kysst någon? - Nej.
Har du pussat någon? - Räknas hunden?
Har du kramat någon? - Ja. 
Har du skrattat? - Ja.
Har du gråtit? - Nä, bara kommit lite tårar.
Har du varit glad? - Ja. 
Har du varit ledsen? - Litegrann.

när..
Grät du senast? - Senast jag grät mycket vet jag inte.
Skrattade du senast? - Minns inte.
Duschade du senast? - Igår.
Lyssnade du på musik senast? - Just nu.
Hade du kul senast? - Vet inte.

vem..
Kysstes du senast med?  - Hihi, hemligt på nyår :)
Kramade du senast? - Min hund typ.
Pratade du i telefon med senast? - Pappa
Fick du sms av senast? - Jakob tror jag hihi.
Hade du tråkigt senast? - Idag.
Kommer du ifrån? -  Högland, Örnsköldsvik.
Heter? - Lisa
Hur gammal är du? - 20
När fyller du år? - 3:e oktober.
Tycker du om någon just nu? - Nej, inte så att jag har känslor för någon just nu.
Jag samlar på? - Ingenting tror jag.
Gröna eller röda äpplen? - Röda,fast äter typ aldrig äpplen.
Vem ringer du när du är arg/ledsen?  -Ringer typ aldrig någon. 
Vilken tid gick du upp idag? - 12
Har du sovit i din egna säng inatt? - Ja.
Har du sovit ensam inatt? - Ja.
Har du strumpor på dig nu? - Nej,tofflor.
Hur svarar du i telefon? - "Hej det är Lisa" eller "Hej det är Lisa Edlund" men ringer någon i familjen eller någon annan man känner svarar man väl annat.
Vad ska du göra ikväll? - Nu är det natt så jag ska bara sova.
Vad ska du göra imorgon? - Fika med Marie, plugga, kanske beställa biljetterna, försöka vara på bättre humör. Sluta tänka så mycket kanske?
Var vill du bo när du blir stor? - Först i en lägenhet, sen i ett hus! :D
Vad vill du bli när du blir stor? - Konditor eller jag vet inte riktigt. Men jag vill helst jobba på ett fik just nu, det har jag ju velat länge. Borde ta tag i det och söka massa jobb, men nu är det pluggandet som går före, måste bli mer effektiv inom det med.
Är det okej att gråta? - Ja,självklart.
Vilken årstid tycker du bäst om? - Alla, men gillar sommar mest.
Skulle du göra om du vann en miljon? - Resa.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Nej, verkligen inte.
Har du piercing? - Ja.
Har du tatuering?  - Nej
Vill du gifta dig? - Nej, fast känns det rätt så!
Vill du ha barn? - Två skulle bli bra.
Solar du ofta? - Solar aldrig haha.
Är du bra på att laga mat? - Ja, fast ibland är ganska så inte kreativ och lat.
Gillar du att dansa? - Ja, bara när man är onykter typ men haha.
Hur vig är du? - Inte så bra.
Vilken är din favoritglass? - Choklad funkar oftast bra.
Tror du på ett liv efter döden? - Nej.
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Kväll, fast jag går gärna upp på morgonen om jag måste, men jag borde bli duktigare på att ta mig upp på mornarna, känns som man missar så mycket då man sover länge.
Vilken ögonfärg har du? - Brun-grön.
Vilka hårfärger har du haft? - Massor, orkar inte räkna upp alla.
Är du beroende av något ? - Nej.
Senaste låten du hörde? - Lyssnar på den här just nu: The Strokes – Take It Or Leave It
Brukar du bädda sängen? Alltid just nu faktiskt! :)
Har du kysst någon under den senaste månaden? - Nej.
Vad var det senaste du sa? - Godnatt till pappa och mamma.
Saknar du någon nu? - Gör jag nog. Fast kan inte komma på vem. Så kanske inte saknar någon just nu hah.

catarina

sv. det låter fint det. jag hoppas liksom, inget kommer emellan eller så :( det vore himla dumt. så att vi verkligen SES, för om chansen finns så borde vi ta den. tror inte det kommer hända så många ggr att du kommer, eller hur? fast du borde ju komma hit under sommaren & stanna lite längre (a) eller a, stanna längre för att umgås med mig hihi. <3

2011-01-11    07:21:28    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
emelie

Oh, jag tar den listan om jag får :D

2011-01-11    09:50:13    http://nakenkaktus.blogg.se/
Anna T

sv: wiie :) haha men nu säger Robin att han vill åka ensam me mig xD haha.



Hallå :O ja hittar inte ditt inlägg om min film längre :(((

2011-01-11    12:10:49    http://annatjernstroms.blogg.se/
catarina

sv. hahaha. jag är inte snygg ju :-( nej förlåt - TACK! heter det <3

& jag blir tvungen att erkänna att jag fixa till mig sådär bara för att knäppa några kort, hah. how sad is that? fast jag ska faktiskt fixa till mig IGEN (först duscha) för att åka iväg & klippa mig :D hihi,

PUSS

2011-01-11    12:38:39    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Pernilla

vilken mysig blogg du har!!

2011-01-11    12:44:52    http://pernillaelisabeth.blogg.se/
Erika

Vilken fin blogg du har :)

2011-01-11    12:46:46    http://er1ka.blogg.se/
Mimi

Sv: 15 februari på eftermiddagen fungerar utmärkt! Puss! :D

2011-01-11    15:23:28    http://tiominuter.webblogg.se/
Anonym

åja!



vad har du haft för dig idag?

lääängtar så otroligt mycket till sommaren, fick en massa sommarkänslor när jag såg din sommarbild!

2011-01-11    16:53:11    http://farmorsskafferi.blogg.se/
ida

vad fin header du har!

2011-01-11    18:41:48    http://spotlights.blogg.se/
catarina

sv. alltså? - "åh, ska kika på bilden sen, måste ju kika på bloglovin, såg bilden på håret men såg ändå inte bilden men såg att de va nån bild haha!" - när jag läste det där så tänkte jag; "shit, hon är ju knäppare än jag" HAHA! nä (a) men kul vare :D

2011-01-11    19:07:05    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
catarina

sv. haha puss vad du är gullig!

ja, brevskrivarlusten måste infinna sig bara. eller snarare något att skriva om! :-( haha.. nejmen det börjar hända lite igen (förra veckan var piss rakt igenom, ohmy du anar inte!), så snart så. :-)

2011-01-11    19:24:34    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback