December 2010, del 12 av 12.

2011-01-02 | 23:21:24 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Första December såg jag ut såhär och då var jag, Mamma och Sanna på Julmys och såg lite modevisning med kläder från Amica, åt gott fika och tittade på Oriflame produkter och luktade. :).



Tog massor av Dagens outfit och den här dagen hade jag en finfin t-shirt på mig.

Fortsatt med det här: http://popflickan.blogg.se/2010/december/lisa-17-ar-nu-fortsatter-jag-har-fram-tills.html#comment
Fast jag är inte klar ännu! Måste fortsätta med det någon dag!

Börjat plugga på distans och nu är en kurs klar och jag hoppas innerligt att jag får Godkänt, annars blir jag ledsen, i morgon börjar Etik och livsfrågor och jag ska ha bättre planering i denna kurs!

Köpt en himla mysig stor tjock tröja för 17,50 kr på Röda korset, det var halva priset en lördag där :).
Hade en utav mina finaste t-shirtar på mig :*.
Hängde i en dunderskön klänning och ja, jag tog grymt många dagens klädslar som sagt!
Använt de här kläderna massor, älskar dem typ, så sköna!
Den här dagen bakade jag grymt goda Saffransbullar och lussebullar, mums! :)
Använde den här tröjan massor, den är så grymt skön den med!
Hade många mysiga kvällar med tända ljus och smakade en massa olika glöggsorter, Apelsin, Svartvinbär, Äpple, Lingon/blåbär och Hjortron, också drack jag vanlig. Den här bilden får symbolisera mitt glöggdrickande! (Den här bilden är tagen med min nya braiga kamera!)
Mitt i allt julklappshandlande köpte jag ett par fina billiga örhängen till mig själv :*.
Blev överraskad med fina små julklappsgåvor av en jättefin brevvän som jag ska träffa detta år har jag bestämt! Du ska få något av mig också nån gång :*.
Fick superfina tjocksockar i julklapp av Marie :)
Fick den där efterlängtade kameran i julklapp <3.
Var på grym fest på Juldagen och var såhär snyggis, ja jag kände mig snygg med! Men sen kan man ju alltid ångra det som hände på efterfesten haha. Men orka ångra saker liksom!


Började prenumerera (ordet råkade bli blått då jag kopierade från internet, är sämst på att stava det där ordet!) på t-shirtar och här är den första, men den första jag fick gav jag till Sanna i julklapp för den var för liten för mig men antagligen lagom för henne, den var också snygg!
På julafton såg jag ut såhär också var jag tomte som vanligt. :)


Färgade håret brunt för en stund och hängde mycket i mina pyjamaser, nästa gång blir det rött igen! :)
Köpte finfin långklänning och invigde den på Nyårsafton. Det var mitt år det och December var inte så spännande. Nu får vi hoppas 2011 blir ett bra år! Bara jag får mitt slutbetyg i år så blir jag lycklig. Håll tummarna för mig!

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

fin stil du har. :-)

2011-01-03    12:29:58    http://hannafialotta.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback