Dagens roligaste! :)

2011-01-11 | 22:18:21 | Direktlänk | Glädje | 4 Kommentarer
Har precis bokat biljetter till Uppsala den 10e februari för då ska jag hälsa på Lenita över helgen :), den uppgiften som ska in då får jag bara skicka in lite tidigare. Så jag är där tills på söndagen, sen åker jag till Kalle som jag inte träffat på länge i Stockholm och är där tills på tisdagen 15e februari. då jag åker hem och samma dag jag åker hem ska jag försöka hinna med att träffa 2 fina människor jag aldrig träffat, åker hem halv sex på kvällen, men viktigaste är att träffa Catarina finaste. <3. Fast vore kul om jag hinner träffa den andra tjejen också en snabbis. Så nu har jag något att se framemot! Bra att plugga distans, för då kan man göra sånt här med, får plugga extra mycket sen bara och kan ju plugga på tåget med hehe.
Kul med saker att se framemot! Nu är jag dock fattig. Men det är det värt! :*

catarina

sv. aw vad fint du skriver om mig. glad blir jag, & förväntansfull!

men haha, vänta dig inte för mycket av mig - jag kommer säkert vara värsta besvikelsen, så blyg & mesig som jag är irl, haha! :-( nejmen alltid när jag ska träffa nya people blir det lite.. nervöst, hehe. :$ men jag ser verkligen framemot att träffa dig, tänk vad awesome egentligen :D <3

2011-01-11    22:32:34    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Jonas

Kan vi ta en fika när du är i Stockholm? Var ju så jäkla längesen vi sågs. Så om du har tid med mig skulle vara glädjerikande!

2011-01-12    10:33:56   
Linda

Å så härligt att ka oc hälsa på så, det vill jag med få tid till snart. Såå roligt!



Svar: Du jag håller med, verkligen bara det man måste...helt galet trist. men snart har halva januari gått, känns som ett rejält steg framåt iaf...

Stor kram!

2011-01-12    11:51:30    http://www.prickigtochblommigt.devote.se
Rebecca

Vad härligt att ha något att se fram emot! Det behöver man så här års :)

2011-01-12    12:23:53    http://hallonsemla.devote.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback