Bilder från Nyårsafton :)

2011-01-02 | 16:35:26 | Direktlänk | Blandat | 4 Kommentarer
Posade lite i soffan innan jag gick till bussen som inte gick, så jag promenerade till Sörliden och var lite svettig när jag var framme haha.
Hade mitt fina halsband på mig som jag fick av Lenita i julklapp :*.
Babyblå naglar, men idag ska det nog bli nån annan färg!
Haha, jag och pappa posar lite och jag ser halvknäpp ut.



Framme hos Ogge, Ogge,Anna,Robin och David :).







Lite serie! :D



Alla tittar på något, vad vet jag inte.



Bjuder på den här fula bilden också haha!



Ogge äter äcklig ostboll från Lidl, som vi trodde skulle va goda men smakade inte gott alls hehe.



Mums eller inte!



Ogge satt bredbent och det ville Robin dokumentera haha.



Macke blandar stark grogg till David.



Sen spelade vi Galen Panna för första gången för allihopa nästan tror jag. Roligt! :D



Kristian och haha, han såg väl typ ingenting, men där skriver han på en lapp och han gav upp innan han listat ut vem han var ;P.



Roger Pontare och nu har jag glömt vem David var ;P. Michael Jackson tror jag!



Robin och här hade han listat ut vem han var!



Sen kom det fler killar dit, där var två av dom inte med, men sen blev de med också, eller om de redan hade listat ut vilka de var där ;P.





Hej rumpa och hängbrallor och gott vin!



Gladisar!:)



Anna och Robin


Knasbild ;D



Spex.



Robin var där!



Robert var ute och gick med ölkassen hehe.











Galen panna :D.

Det blev smaskig alkohol, förutom en äcklig öl jag köpt, bra musik, prat,skratt,sen vid tolvslaget gick vi ut och tittade på fyrverkerierna, sen fick jag en nyårskyss också, woho, sen däckade Ogge i sin säng och när alla hade dragit och jag och David också skulle gå, så när vi var påväg därifrån smsade och ringde Ogge oss, han mötte upp oss, så sen drog vi till Anna, där jag och Ogge däckade på bäddsoffan. Bra nyårsafton! Än fast Nyårsafton är lite överskattat. Men det blev helt okej ändå och alla gillade mina muffins :D.


Linda

Låter som du haft en riktigt bra Nyår =O). Det hade vi med bortsett från förseningar med SJ. Men det var inte oväntat. Vi hade dock mysigt iaf - det blir ju lite vad man gör det till ;O). Vi firade Nyår i Sthlm, ett trevligt besök på Wallmans, med god mat och underhållande show.

2011-01-02    17:52:15    http://lovely-lindsey.blogspot.com
krille

sv:

gott nytt år! :)

och du verkar ha haft ett riktigt trevlig nyår!

2011-01-02    20:43:33    http://ellirk.blogspot.com
Carita

sv: detsamma!! Hoppas det blir ett fint år.

2011-01-02    21:17:36    http://carita.devote.se
inger helén

härliga bilder. såg ut som en himla trevlig nyår

2011-01-03    00:23:06    http://smallwishes.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback