Det bästa den här söndagen är att jag fick tag på biljetter till Eldkvarn via blocket. Underbart! :) På lördag är det jag som går och ser Eldkvarn och är glad i magen! (nu ska de bara skrivas ut också! :)

2011-02-20 | 20:01:44 | Direktlänk | Dagens outfit | 3 Kommentarer

(Vet att jag ser lite knäpp ut i ansiktet, men det bju jag på och jag skulle ju sluta skriva så, fy skäms!)
Hej en liten bildserie och ny jättemysig tröja från Monki som jag köpte i Uppsala och mina nya  haremsbyxor som jag beställt från H&M, fast de ser nog bättre ut om man har dem med en cardigan och en t-shirt, men jag kände för gosiga kläder idag och jag borde fixa i min strumpbyxlåda, det är därför jag inte kan stänga garderoben som ni ser hehehe. De är ju mycket större upptill så därför ser de nog bättre ut med en t-shirt och cardigan tänkte jag.
De är grymt sköna och fina. De ser bättre ut i verkligheten än på bilderna hehe. Måste byta gardiner någon dag också.

Idag har jag haft en bra söndag, var först på ÖOB och Elgiganten med pappa,vi köpte en ny dammsugare, då våran gick sönder igår, bah pang sådär. Men den är grymt bra, den nya alltså! När jag var på ÖOB eller inuti ÖOB säger man väl så köpte jag fina nya pennor, lite schampo+balsam+duschcreme än fast jag egentligen inte behövde det, men det var ju billigt heheheh, nämen hade tänkt köpa det balsamet ett tag i alla fall, så nu får jag hoppas det är bra också och sen köpte jag lite annat. Det luktade ju så gott också!

Efter det åkte vi och hälsade på Farmor och Farfar, hon var på himla bra humör idag, så det var ju roligt!
Men jag har haft en himla bra och mysig söndag. Min helg har vart ganska mysig och bra. Hoppas eran helg också vart bra! :)
Sen har jag kikat på Solsidan och nu har jag precis ätit knäckebrödmackor med avokado och örtsalt på, min nya favorit, mums och betalt Eldkvarn biljetten. I morgon ska jag träffa Marie det blir fint! Nu ska jag ägna mig åt lite bloggläsning. Skulle kunna läsa bloggar i en evighet om jag så skulle vilja. Men det tänker jag inte, eftersom jag har så sjukt många olästa inlägg hehehehe. Nä, vad jag babblar, nu får jag sluta skriva. Vad ointressant jag är.
Puss!


catarina

eldkvarn? aldrig hört/lyssnat på, hah :$ oops!

fin du är! mysig söndag verkar du haft också :)

2011-02-21    11:13:28    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Erika

Kul att du fick tag på biljetter =)

2011-02-21    19:24:19    http://morgondimma.blogg.se/
Hanna

Jag har fortfarande inte börjat med kvällsläxorna, trots att det är två timmar sedan jag duschade klart. No sweat, det måste ju göras förstås, men stressa inte upp dig. Lycka till med det imorgon!

2011-02-21    19:59:29    http://helh.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback