Torsdag.

2011-12-30 | 02:23:16 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer
¨
Idag har jag inte gjort så himla mycket spännande, kikat klart på Saltön <3, åh älskart!  Men nu har jag ju sett alla säsonger redan,kollat på det i massor, åh, men jag kan ju se det om och om igen, det är ju det som är det bästa.
Orkade inte fixa håret idag eller platta det, så det ser knasigt ut hehe.Nåväl annars har jag promenixat med hunden och inte fått så mycket gjort.... Men ska få iväg ett mejl nu i alla fall eller i morgon senast. Har inte mått så himla bra på senaste men idag är det bra i alla fall eller just nu är det bra, man ska ju leva i nuet så. Ska sluta tänka så himla mycket så ordnar allt sig och plugga massor, det låter som en bra plan. Skulle egentligen behöva skriva av mig men orkar inte det nu, allting löser sig ju eller ja, det kommer ju förhoppningsvis göra det. Har dock inga planer för nyår, rätt tråkigt.. Men nyår är ju överskattat hehe. Idag har väl inte vart en sån spännande dag och jag har kanske inte vart på mitt allra bästa humör, ja inte innan jag åt middag i alla fall, men så kan det bli ibland.  Just nu mår jag i alla fall bra och borde gå och lägga mig.
Jaja, nu borde man sova. Ps: håll tummarna för att jag kan somna, har haft svårt att sova ett tag, men inatt ska jag bannemig somna direkt när jag lägger mig ja om jag har tur!

catarina

du får skriva av dig till mig om du vill <3

& håller med dig, nyår är överskattat >.<

2011-12-30    11:50:03    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback