Söndag.

2011-12-11 | 16:35:05 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer

Hej fin stjärna och blixten i fönstret.

Fick en ny klänning av fina mamma med rådjur på, syns dock inte på bilden men finfin är den i alla fall och hej voff!
Jag och flux igen, ser sjukt hög ut bara för att jag står på en pall :).
Hej en massa bilder på mig idag, men det bjuder jag på!
Skulle visa mitt tjusiga nagellack, det är glittrigt också men det syns inte. Klänningen och den gosiga tjocktröjan fick jag av mamma i fredags då H&M hade 20%, var på stan en snabbis då i det dåliga vädret, onödigt men vi hämtade pappa efter jobbet och sen skulle han till stan.

Idag har jag vart på Julmarknad där vi köpte fatost att ha till jul och en brödkasse, var goda havrekex och gott surdegsbröd där, sen var jag hos Erika på Julfika, drack gott te och åt en massa goda kakor :). Snart ska jag gå ut med hunden och sen ska jag plugga lite.

MyzaaN

kläningen ser väldigt söt ut :D

2011-12-11    18:10:01    http://myzaan.devote.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback