Söndag

2011-12-18 | 22:01:11 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Så irriterande. Just nu är jag sjukt trött och jag skulle behöva plugga mera... Men om jag går och lägger mig nu eller om nån timme så vaknar jag ju tidigt i morgon och kan ha världens pluggdag innan tentan på tisdag. Läskigt. Ni får hålla tummarna för mig att det ska gå bra. Ska plugga massor i morgon så man har allting färskt i huvudet. Har inte mått så himla bra idag så har inte gått så bra att plugga men har pluggat lite iaf. Eller en hel del åtminstone. Men vill ju läsa allt igen några gånger.
I går var jag på stan med min syster, köpte pappa och mammas julklapp, drack kaffe och åt kanelbulle på pressbyrån men de har tagit bort sina bänkar där. Så himla dåligt... Så vi stod utanför och fikade, sen blev det middag, rödspetta, potatis och sås, så himla gott. Pepparkakskladdkaka till efterrätt också. Kaffe också såklart. Sen postade jag paket och hämtade ut ett paket. Promenerade med pappa och hunden i staden, när jag kom hem drack jag glögg och kikade på Så mycket bättre. I Fredags hände inget särskilt på kvällen, mest lugnt.
Idag har jag mest tagit det lugnt också. Men i morgon ska jag plugga en massa som sagt och snart är det jul, oj vad tiden går snabbt. Måste försöka baka lite kakor och godis till jul också.

Mikaela

Åh, pepparkakskladdkaka låter supergott!

2011-12-21    01:08:54    http://impuls.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback