Lucka 3,Berätta om din bästa vän.

2011-12-03 | 20:35:28 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
Jag är en sån där som inte har någon bästa vän längre, förut hade man väl det, men jag har himla fina vänner allihopa. Jag tycker inte om att ha någon som är den bästa, för alla är minst lika underbara och jag tycker om mina vänner hur mycket som helst för de är så himla bra. Tänker inte skriva om mina vänner för då kanske jag glömmer bort någon och det vill man ju inte, för alla är lika bra. Men någon som står mig väldigt nära är Sanna min syster som är både vän och syster, vi kan prata om allt och ingenting och hon är en himla fin kompis och syster i ett. <3.

catarina

åh vad du är fin. precis sådär skulle jag också välja att beskriva en "bästa vän" liksom - genom att säga att jag inte har nån. eller. min pojkvän är nog den som står mig närmast och jag väljer att se honom som en bästa vän också. annars har jag alltid saknat en bästa vän faktiskt, nån man typ känner att man kan dela precis allt med. kanske när man var liten att man hade en, men ju äldre man blir desto svårare blir det, eller? är det inte lite så?

hursom, egentligen anser jag mig inte ha så jättemånga vänner heller, men men.. du är ju en väldigt fin & ärlig person i alla fall, som jag är glad finns <3

2011-12-03    23:07:56    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Linda

Syskon är jättebra! Dom kan liksom inte försvinna för en heller som vänner kan göra ;)

2011-12-03    23:27:57    http://taggtroden.blogg.se/
Anna T

sv: Tack söti ^^ <3

2011-12-04    10:08:36    http://annatjernstroms.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback