Idag var jag på Julfika och fick lite trevliga julklappar :).

2011-12-22 | 17:26:26 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Rays kompis som var på Julfikat också fick jag chokladasken utav, tomtebloss av Ray och apan tror jag var från Nina så himla söt apa, den ska jag ha mina nycklar på kanske! =)
Av Marie fick jag braiga muffinsformar som man kan använda om och om igen och en cupcakes bok med en massa goda recept i, den ska bakas massor ur! :)

marie

Hihi, jag tänkte först köpa ett förkläde, men så hittade jag den där boken i stället :)

2011-12-23    10:42:08    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback