Berätta om en plats du absolut vill besöka innan du dör,lucka 18

2011-12-18 | 22:04:52 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Finns en massa platser jag vill besöka. Men en utav platserna jag hemskt gärna vill besöka är Paris, har hört så himla mycket bra om paris, sett en massa filmer, sett en massa bilder och velat åka dit i flera år. Någon dag när jag har mer pengar så blir det minsann ett besök till Paris. Den dagen kommer jag vara lycklig när jag är där är jag helt säker på.

Angeliqa

Jag hoppas du kommer att få besöka Paris snart.

2011-12-19    11:45:28    http://sopnedkast.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback