11, Berätta om dina framtidsdrömmar.

2011-12-11 | 16:37:51 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Mina framtidsdrömmar är att flytta till Umeå, vilket jag ska göra till våren, bara jag hittar någon lägenhet, bli klar med den här kursen och klara den först och främst. Sedan ska jag söka samma utbildning igen som jag sökte förra våren och komma in på till hösten. När jag pluggat till Kock, ska jag börja jobba och det är mina framtidsdrömmar just nu. Hitta en fin pojkvän eller flickvän också nån gång.

Anna T

sv: Ja din blogg är verkligen jättebra ^^

2011-12-11    16:51:26    http://annatjernstroms.blogg.se/
elno

sv: Ja men visst, det är verkligen enkelt! :-) tack tack tack!

2011-12-11    21:20:39    http://elno.devote.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback