Urkult Söndag sista delen, hemfärd!

2011-08-22 | 00:12:58 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
Hanna på söndagen när vi sitter och kikar på mina bilder och skrattar lite.
Spexig och fin tjej det där!
Jag gör en ful min där jag illustrerar hur sliten jag är ungefär och knäpp haha.

Hanna är pepp medan vi väntar på att Mats ska komma till bilen så vi kan börja vår hemfärd hemåt.

Julija är nog rätt pepp med på att åka hem tror jag kanske.
Jag var som sagt trött haha. På morgonen vid nio när jag gick upp för att gå på toaletten, hade sovit typ 2 timmar, så sa en gubbe där vi bodde till mig att jag såg jättetrött ut och ja, det hade han rätt i, men sen såg jag tydligen mindre trött ut :).

Påminner mig själv om att jag måste färga håret i morgonkväll eller så. Är bara så lat!

Sådär. Nu har jag laddat upp alla bilder från Urkult och nästa år kanske jag ska ta ännu mer bilder om jag åker dit då igen. En gång Urkult, alltid Urkult typ!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback