Urkult lördag del 4. Sista delen.

2011-08-22 | 00:05:55 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer

Brudarna är peppade på Hoven Droven! :)
Så himla bra, dansade som tusan ;D.
Tomas han dansade som tusan eller om han stavas Thomas, det vet jag ju inte men spelar väl inte så stor roll heller. ;P.
Spexig kille! ;D
Gick och försökte få pajkarn att de skulle gå och dansa, gick väl inge vidare, men Erik dansade sen i alla fall :).
Anders bjuder på något gott.

Grabbarna skrev en rolig sak innan de åkte hem och satte på tältet heheh. Fotograf:Marie

Jag och Hanna,fotograf: Marie
Sen åkte gänget hem förutom jag och Hanna då och Mats och Julija var ju också kvar, jag var hungrig och fann en Finn, vi gick på knäckebröds picknick och det var trevligt och sedan följde jag med honom till Älvcampingen, trevligt värre!

Nå pajkar.

Nån tjej som skulle gå och lägga sig och Finn, lite av min klänning och väska hehe.

Finn med 2 boys, vet inte vilka då jag glömde namnet på de flesta förutom de jag redan träffat förut eller de namn som bara fastnade helt enkelt.
Sen gick vi vidare till den där elden.
Träffade på ett par som jag träffade när jag var i Uppsala i Februari, trevlarns!
Sen träffade jag på en kille jag bara satt och pratade med och umgicks med hela natten tills jag blev så trött så jag gick och la mig, vid typ halv sex, det var trevligt, han var skojsig och vi var varandras följeslagare hehe.
Trevligt camp och sen dansade jag massor tills jag gick och la mig och då var jag så trött så jag höll nästan på att somna. Trevlig sista kväll och hela Urkult är som en dröm som inte går att beskriva om man inte vart där, helt klart en av de bästaste festivalerna som finns! <3



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback