Urkult Lördag del 3! ;D

2011-08-21 | 23:39:08 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer

Jag och Hanna gick till Tidda campet kan vi kalla det för, jag råkade börja fota suddigt igen... Än en gång haha.

Tiddas kille :).

Tidda posar in i kameran.
Hanna :)

Den stackars sovande killen som blivit målad på utan att han vet om det :(.





Som sagt suddigt var grejen på  Urkult säger vi heheheheh.





Kramforskillen, eller ah, jag tror han kom därifrån i alla fall, han var rolig och hans söta sovande kompis.


En brud som jag tyckte var fin så jag fotade henne helt enkelt! ;D.
Han vaknade sen och fick våtservett och fick bort skiten i alla fall :).

Sen träffade jag på Erik, Linda och Christoffer, de var ute efter rökelser. :)



Träffade på Malin också sen! :)


Några fler trevliga typer men det råkade bli suddigt igen haha...



Innan Hoven Droven :).





Men åh, det är typ hälften eller mer än hälften sudd, men här är Lotta och hennes gäng i alla fall! :)



Lottas kille :).



Träffade på en bekant och hennes pojkvän :).



De var glada, jag har för mig jag sa att de skulle se ut som ett förälskat par eller något haha typiskt mig... Jag är så knäpp..



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback