Söndagens klädsel

2011-08-14 | 21:49:37 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer
Haha jag fluffade till håret precis när jag skulle ta bilden eheheh, blev inte så fint haha. Har mina favoritleggings från Indiska på mig också, de är egentligen långa men jag vek upp dem för de var så varmt.
Tycker jag ser jättetjock ut på bilden men det skiter jag i så jag lägger upp den  ändå!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag så har jag fikat hemma hos Erika, det var himla trevligt och sen umgicks jag med Sanna tills Elin hämtade oss, hehe, hon var ju ändå i krokarna liksom. Kom hem åt mat, sen skjutsade vi hem allihopa, eller ja 3 pers men ändå haha. Promenixade med Zoya på stan och sen har jag röjt upp på mitt rum. Det såg ut som ett bombnedslag, nu ska jag snart hoppa in i duschen när jag orkar och jag känner hur verkligen ointressant jag skriver. Vardagsskit som skrivs ganska tråkigt haha. Nu ska jag kika igenom bilder från helgens festligheter!

A.

ÄLSKAR DIN HÅRFÄRG :D

2011-08-14    22:38:51    http://http://redhead-angeli.lifeyo.com/welcome/
catarina

oooh så tjusig i håret!!

2011-08-14    23:11:10    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback