Råkade vara lite impulsiv och unna mig något ja förutom fika för första gången på länge! :)

2011-08-25 | 17:42:20 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
239 kr för båda säsongerna tillsammans :) på 70% och det kallar jag ett fynd! Längesen jag köpte någon serie eller ens en film. Nu har jag något att roa mig med hihi, har ju första säsongen sen innan. Fick dåligt samvete över att jag köpte dem men samtidigt så man måste väl få unna sig något ibland.

catarina

sv. haha tack

outfiten fick liksom 'väga upp' mot min för övriga fulhet :(

2011-08-25    21:51:13    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Erika

Jag har inte sett den serien, är den bra?

2011-08-26    08:36:16    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback