Prutten i min nya säng som pappa köpte åt mig som jag ska ha när jag flyttar hemifrån, tror ni jag är ännu mer pepp nu?

2011-08-09 | 23:09:25 | Direktlänk | Blandat | 4 Kommentarer
Har gjort om lite på mitt rum. Den kostade 1000 kr och eftersom jag har en sån rar pappa så tänkte han. Nu slår jag till när den är på blocket, jag prövade ju den också såklart haha. Den är jätteskön så jag har redan börjat sova i den, hunden har ju snott den av mig också, typ elak hund som bara tar min säng, men nu är dörren stängd så hon kan inte sno den haha.  Eftersom jag behövde ju ändå en ny säng, den är 140 stor så man kan typ ta hur mkt plats man vill. Verkligen lyx... Men frågan är ju, kommer jag hitta en lägenhet där den ryms? Men jag kan ju använda den som soffa också om jag hittar en liten gosig lägenhet!
Hon är bara söt och jag vet att jag har fula väggar. Förresten jag ska börja lägga upp videosar, fast inte på mig själv. Men filmade Väärt och sådär på Urkult bara! :) Nu måste jag komma in på skolan också påtal om inget. Jag är liksom andra reserv. Gör ont om jag inte kommer in......

catarina

vad härligt med en ny säng! :D hur stor är den?

& åh, om jag bara kunde trolla bort din oro för utbildningen där :( trolla så att de där två platserna före dig bara poff försvinner :(



sv. aw tack vad kul att vara bland favoriterna :* vilka är mer dina favoriter? :)

2011-08-09    23:34:20    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
marie

Snyggt hon ligger! :D haha labradorer <3

2011-08-10    09:33:03    http://lillbrun.blogg.se/
catarina

sv. haha tack :)

2011-08-10    13:03:41    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Erika

Härligt med ny stor säng =)

Kul att träffas idag och tack igen för de söta kläderna.

Kramen!

2011-08-10    15:14:47    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback