Precis så sa min internetvän som bor i Gällivare såhär.

2011-08-14 | 01:01:53 | Direktlänk | Glädje | 2 Kommentarer
Du har en sån där röst som får mig att tänka på soffmys och långa samtal. Tänkte du borde veta det.
Du har en sån där röst som får mig att tänka på soffmys och långa samtal. Tänkte du borde veta det.
Så himla fint sagt och jag som hatar min röst typ men pratar jämt ändå.... ;/

Mikaela

Din röst är fin! Enligt mig är det en röst man minns. Har du fått brevet än? ;D

2011-08-14    08:02:11    http://photosbymikaela.tumblr.com
catarina

när jag träffa dig reagera jag också på din röst på sådär. jag hade ju aldrig hört den förut men den är himla mysig, faktiskt :$

2011-08-14    18:33:15    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback