Hej saker och mitt rum.

2011-08-16 | 23:13:24 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
Som ni ser är det ju flyttat på lite saker på mitt rum och hej sladdar, det är mina mobilladdare och min plattång och några små flytta hemifrån saker. Jag har lite flytta hemifrån saker överallt. Fast mest där de inte stör här inne i datarummet.
Hej saker och den där drinkrecept eller vad det nu står, den följde med elvispen pappa köpte fullt fungerande för 10 kr i helgen, massa bra recept där och jag har massa böcker att läsa. Om läslusten snart dyker upp igen!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback