Fredag på Urkult! :) Del 1

2011-08-17 | 23:38:05 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Grilla i regnet! :D
Christoffer.
Marie och Anders som knasar sig lite hehe! :D

Träffade Tidda och hennes pojkvän som höll på att äta :).
:)
Träffade söta Angelica som jag inte hade träffat påååå länge! Iofs hade jag inte träffat tidda på länge heller men :).
Nu orkar jag inte skriva om hela Urkult längre men här kom jag till mina fina partyflickor efter jag gjort mig snygg i tältet hihi.  Vi hade det så himla skojigt där alltså! ;D



Här såg vi lite Eastwick och kollade på folk som dansade hihi.
Sen blev det diktskrivande på hög nivå och vet ni vad jag träffade Bob Hansson på Urkult men jag vågade inte ge honom en kram bara säga att han är en grym poet hihi.


Marie, Thomas som Hanna känner och grabbsen som höll i diktskrivningen man fick gratis frukt, pennor och lite annat med, som tygväskorna! :)



Sen ställde vi oss i kön för pannkakorna för vi var hungriga som jag vet inte vad!






Jag är så snäll så jag lägger upp alla bilder på de jag har på datorn på pannkaksbrudarna! ;D



Sinnessjukt goda pannkakor alltså och määääääättande, helt perfekt, 40 kr för 4 också!



Sen råkade jag börja fota lite suddigt....



Marie vid bilen.



Men jag var rätt fin, måste verkligen färga det igen i morgon!




Sen blev det suddigt igen! :( jättekonstig bild men hanna säg bara till om den ska bort! så försvinenr den.

Men fortsättning följer, ni får vänta med spänning! ;)

Tidda

haha åh vad busig jag såg ut. kan jag sno bilderna på mig och david? :*

2011-08-17    23:47:05    http://tiddabus.blogg.se/
marie

Pankaksbrudarna. Haha :D

2011-08-18    02:23:37    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback