Filmkväll med den där tjejen som jag tycker om väldigt mycket, min fina syster. <3

2011-08-20 | 23:34:06 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
Vi åt massa gott och såg på En lanthandel i Provence som jag sett nu för tredje gången, den är så himla fin och jag låg i hennes soffa och mös, jag höll nästan på att somna, så skön är den och så mysigt var det,  rolig min läpp ser ut också, är väl massa läppklet på den som vanligt hehe!

Sofia Schöön

Aww, jag önskar att jag också hade en syster jag kunde filmmysa med! <3

2011-08-20    23:53:39    http://sofiazim.blogspot.com
catarina

sv. haha "som vanligt" tack vad söt du är :-*



btw. tack för ditt fina sms, det värmde verkligen. du är en sån fin människa Lisa , och jag hoppas också att vi kommer ses snart igen. kramar<3

2011-08-21    15:25:29    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Becca

Vilken mysig bild Lisa! Värsta mystjejen, söt du är!



sv. Tack för dina fina kommentarer Lisa, de värmer alltid lika mycket i hjärtat <3

Du behöver verkligen inte känna att du måste kommentera <3 om det är någon som är seg på att kommentera o svara på kommentarer så är det jag :)

Tack för att du bryr dig tjejen <3! Kraaam

2011-08-22    00:05:19    http://beccatroll.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback