Fika med Erika och lille Oscar :) på Reuterdahls idag. Mums!

2011-08-31 | 17:04:22 | Direktlänk | Fika | 1 Kommentarer

En sjukt god räkmacka och indian chai te. Mumsmums. Sen promenixade vi lite på stan och hennes Oscar var ju  med också :),det var trevligt som vanligt! :)

Erika

Muuums! =)

Nu när jag vet att jag kommer in med barnvagnen där så blir det fler fikastunder där =)

2011-09-01    20:42:20    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback