Del 4 från maskeraden den 13 augusti, jag tog en hel massa bilder alltså och det här är sista delen då!

2011-08-31 | 17:46:00 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer

Dansa ;D

Jag och Nina dansar ;D.
Skitsnygg dans hade vi hehehe.
Syskonen inne i köket :).
Nina dansar igen ;D.
Eriks kattsamling :)

Jag åkte hem vid 12 på natten då mina föräldrar hämtade mig då det var en bit bort. Det var en grym fest och jag åkte hem när jag var på topp! ;D Jag har laddat upp nästan alla bilder, men inte alla. Det blir ju så mycket bilder då ju hehe. Om någon bild ska tas bort så är det bara säga till! Så gör jag det på direkten. :)

Miranda

sv: tack snälla du för dina fina kommentarer! (: Maia är bra hon ja och Säkert! också, åhja! Jag ska fråga mamma om receptet på cupcakes-frostingen och ge till dig! (:



2011-08-31    23:23:04    http://mirandamorgonvind.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback