Dagens sköna klädsel. :)

2011-08-16 | 23:04:01 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer
Idag har jag vart lite bohemisk och hängt i min långklänning hihi. Den här dagen har inte vart så spännande, men bra ändå. Nu ska jag snart göra kvällsfika och sen se film eller fortsätta sitta här. Eller se en serie hihi. Jag kan inte sluta tänka på en sak och det är så jävla jobbigt huhuhu. Det måste gå det här alltså! Måste försöka lägga upp mer bilder här också sen helgen och Urkult med! <3 Nu har mitt hår blivit mörkt  också, måste färga om det snart igen så det blir sådär fint igen! :)

catarina

Vilken tjusig klänning! Den passa dig verkligen :-)

2011-08-16    23:30:25    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback