Bilder från vår älskade Arvikafestival som gått i graven nu.

2011-08-02 | 00:24:52 | Direktlänk | Blandat | 6 Kommentarer
Två coola brudar. Ja. jag var coolare förr i tiden! Fotograf:Robert, första året på Arvika.:)
Hungrig tjej som vill ha mat men sen bleve bajspizza som smakade inge gott :(.
Coola brudar. Fotograf:Robert.
Liten tjej! Som bara var 16 hihi. Så här såg jag ut då!
Coola var vi i alla fall på den tiden! Fotograf:Robert.
Jag åt laaaaangos! :D
Jag blev medlem i Djurens rätt men det är jag inte nu längre men ska bli på torsdag igen ;).
Jag tvättade håret i hinken och fötterna med och jag var lite smalare på den tiden mhm...
Vin, äta mat och egofotande!
Två coolingar som var peppa på Arvika 2008 i bussen.
Vi kom fram till Arvika efter en långresa och jag var tvungen att klä av mig lite. Fotograf:Robert.
Vi var lite knäppa sådär. Fotograf:Roberts bror eller Robert.
På Arvika spelade det ingen roll hur man såg ut och det var så himla vaaaarmt och jag sket i att min mage inte är helt platt. Fast nu är den tillomed ännu mindre platt haha. Fotograf:Roberts bror.
Fotograf:Roberts bror och det här var från kvällen då ja blev deppbajs.
Man råkade bränna sig lite...
Man åt pasta som inte var värd pengarna!!! Men det var okej för det var ändå Arvika.
Den här bruden var snygg som vanligt och året är fortfarande 2008.
Jag fotade mig i spegeln.
Gula gubben va där såklart. Jag mötte honom alla tre år jag hängde där och jag var full och älskade honom då.
Jag ritade på alla tält.
Jag umgicks med en snygg tjej och bra vän.
Vi hade vattenkrig.
Vi var oseriösa och lekte med kondomer. Så himla knäppa!
Vi var ju väldigt roade av det också....
Såg Kent <3<3<3<3<3.
Vi fixade skitsnygga regnkläder.. Haha. Fotograf:Roberts bror. När vi kom ut hade det slutat regna!!!!!::(:(:(:(:(:
Jag drack nyponsoppa.Fotograf:Roberts bror igen.
Det blev söndagmorgon och jag var slitnast i världen. Fotograf:Sanna eller Robert.
Det blev 2009 och tredje och sista gången för mig att åka till Arvika. På tisdagen var jag peppast i världen ungefär.
Korvburken fick jag använda till att slå dit tältpinnarna.
De va varmt och jag va besvärad.
Ja, jag var besvärad för mitt tält hade blåst upp men så fixade vi det, jag fixade tältpinnarna och skulle testa cidern den här gången gick inte lika bra....
Jag drack vin i en 5 dl mugg, ni kan ana varför jag blev så full.
Nä nu är jag trött och har ont i magen och ryggen. Så jag fortsätter nån annan gång med mitt fina arvikainlägg!

marie

Djurens rätt ja. haha, det ska bli spännande. Hoppas han är där! :D

2011-08-02    12:02:49    http://lillbrun.blogg.se/
kim

åh, saknar arvika. så sorgligt att man aldrig fick säga hejdå.

2011-08-02    12:09:40    http://diaryandherself.blogspot.com
Victoria

Härliga festivalbilder! Coolt hår du hade/har! ;)

2011-08-02    13:22:43    http://frukostera.blogg.se/
Mikaela

Åh bästa regnkläderna!!!! :D



sv: JA! fast har inte varit hemma och läst det än men min pappa ringde och sa att jag fått ett brev, ska hem senare idag så svarar nog då. <3

2011-08-02    15:24:35    http://avadakedavra.webblogg.se/
Jasmin

alltså det här är ju så fint och ditt hår också. älskar det.

2011-08-02    22:24:17    http://childhoodlight.blogspot.com
catarina

sv. tack gulle <3

2011-08-02    23:17:12    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback