Bilder del 1 Från maskerad 13 Augusti. Jag fann bilderna nu i datorn! ;D

2011-08-31 | 01:46:44 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Vi hängde hos Mats först innan vi drog till Linda på maskerad, fast det var ju Mats hejdå fest men den var hemma hos Linda :).
Marie fotar :).
Ray och Anders.
Jag i bilen påväg till Maskeraden. Jag var Lilly i How i Meet Your Mother. Då det var tema komediserier.
Den här bilden tror jag Marie tog på mig med min kamera jag hatar bilden men jag tänker ändå lägga upp den så ni får ännu en bild på mig. Fyfan. Jag hatar hur tjock man ser ut när man sitter ned och inte tar kort från en viss vinkel. Men äh. Jag bjuder på den här bilden!

Marie var en ur kvarteret skatan :).

Anders och Mats alldeles innan vi gick hem till Linda.

Där blev det grillning och de flesta var utklädda, inte alla, men några i alla fall. På bilden ser ni ju Macken i alla fall :).

Hänga vid elden och äta mat! ;D

Fortsättning följer! Nu börjar jag bli tröttisen och borde hopp i säng. I morgon fortsätter jag med att lägga upp bilder från maskeraden! ;D. Tog en massa bilder!

marie

Hihi vad roligt!

2011-08-31    10:50:46    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback