Torsdagens klädsel

2011-04-28 | 14:06:36 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer
Eh, bjuder på den här bilden va, skitsamma om jag ser ful ut liksom! Ska sluta vara så fjantig.
Haha, kameran råkade ta kort när jag skulle ställa mig, så därför står jag sådär knasigt!
Hade en annan tröja på mig när jag var inne i stan och ett par andra shorts, men när jag kom hem var det bara byta om för då var jag så svettig haha. Har fikat med Carro idag på Reuterdahls och inhandlat lite alkohol till sista april, får hoppas något händer nu bara, annars blir jag bara hemma och tråkar. Lite grillning skulle sitta fint. Tänkte egentligen plugga på biblioteket idag, men det får bli i morgon istället. Ikväll ska jag färga håret, det var ganska längesen nu, nu ska det bli rödare och utväxten ska förvinna.  Tröjan är från Second Hand i Umeå, jag köpte ett till plagg där också, men tror jag ska sälja det kanske för jag trivs inte så bra i det. Nu måste jag göra hushållssysslor, plugga lite eller åtminstone försöka och lite sånt där. Hoppas ni får en fortsatt fin torsdag!
Puss.

Emma

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-05-08    11:36:55    http://smsalåna.nu


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback