Onsdag

2011-04-13 | 12:49:14 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Jag borde fortsätta med den där himla listan jag börjat med. Kanske fortsätter idag. Jag har skrivit upp en lista på saker jag ska göra idag och ska försöka hinna med att göra dem också. Jag sov alldeles för länge. När jag är förkyld verkar jag kunna sova hur mycket som helst. Det är jättefint väder utomhus. Snart blir det frukost, sen ta av sig pyjamasen och klä på sig. Sen börja med dagens alla göromål. Vissa saker borde jag verkligen börja med och jobbigt med all den här ångesten. Ikväll ska jag nog kika på film, kanske kikar på sveriges mästerkock också får se. Nu ska jag bara läsa lite bloggar innan jag tar i dagen. Skönt med en till hemmadag, men i morgon ska jag iaf intill stan och umgås med min syster på eftermiddagen. Trevlarns. Men nu blir det yoghurt, hoppas det finns någon kvar och en stor kopp te, kanske en smörgås också. Det blir nog en promenad senare med. Fick Elle idag också så ska läsa lite i den först :). Det här blir nog en bra dag.
¨
Bjuder på den här bilden inne på Ikea från 2010 i Apri, fotograf:Robert, åh, längtar till Sanna och jag ska dit igen i sommar, jag har dock inte några pengar att shoppa för, men det enda jag vill köpa på ikea är doftljus typ haha :). Men sen när jag flyttar antagligen så blir det nog lite shopping där!
Hoppas ni får en underbar dag! Jag ska försöka ha en bra dag. Puss!

Karin

Tack tack!(:

2011-04-13    19:39:57    http://oktoberfrosten.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback