När man borde göra en massa saker men inte orkar.

2011-04-13 | 19:54:01 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Jag blir så less på mig själv ibland. När jag tänker göra en massa saker men orkar inte göra en massa saker. Som idag. Jag har minsann inte fått gjort så mycket. Men jag skyller på att jag är förkyld och hostar som tusan, har iaf tagit hostmedicin som mamma köpte idag, för hon har också en massa hosta. Men snart blir det en kopp te och Sveriges Mästerkock. Jag säger såhär: det blir nya tag i morgon!

Får se när jag åker intill stan, får se om jag sitter och pluggar på biblioteket eller hemma ett tag innan jag åker in. Har handlat mat med pappa idag, fixat med tvätt och disk, tänkt plugga, men när jag väl satte mig med boken gick det inte bra alls, så det får helt enkelt bli nya tag i morgon. Ska åtminstone försöka göra en ansökan och i morgon borde jag köpa ett par nya tygskor än fast jag egentligen inte har råd. Kan ju inte gå omkring med vinterskor precis i flera plusgrader...

Ska lägga upp lite auktioner på tradera ikväll som jag fotade förut idag, promenerat gosiga Zoya har jag också gjort. Jaja. Jag har inte fått gjort allt jag borde ha fått gjort. Men det är ju en dag i morgon också! Men det finns ju en natt också, men jag är för trött för att plugga och göra en massa saker. Så jag vilar istället och hoppas jag blir fri från min jäkla förkylning snart istället.
Nu blir det snart att göra en stor kopp te, mumsmums och kanske en macka.
Vet inte varför jag bloggar heller när jag knappt har något vettigt att skriva om, men så kan det bli ibland också hehe. Har ju egentligen saker att blogga om. Måste bara ta tag i det som med mycket annat.
Jag längtar till nästa gång vi grillar uppe på Klippan! Bild från 2008 :). Snart är det nog dags för årets första kulglass eller mjukglass och lite grillning! Fotograf:Robert
Puss!

Erika

Vad trist att du har blivit sjuk.

Krya på dig! =)

2011-04-13    21:00:30    http://morgondimma.blogg.se/
marie

Jag förstår precis hur du menar! Ibland skulle man behöva någon som tvingar en till att göra vissa saker som bara skjuts upp....

Jag har tex inte tvättat på säkert tre veckor! har en enorm hög med kläder, handdukar och sängkläder som bara blir större :(

Men det är ju så dryyygt att tvätta när man inte har en egen tvättmaskin i lägenheten :p

2011-04-13    23:12:06    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback