Måndag

2011-04-04 | 11:54:54 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Sovit som en stock inatt. Nu ska jag vara produktiv. Men det är inte så lätt när man bara tänker på en enda sak. En jobbig sak som händer idag för någon. Jag har skrivit ett inlägg om det. Men jag ska nog publicera det senare. Usch. Tur att jag hade en helt fantastisk helg iaf. Nu måste jag bara ta tag i allting. Pluggandet, mejlandet till massa skolor eller ringandet, cv-skrivandet, åh, så jäkla mycket måsten och oro.
Hoppas ni får en bra måndag.....
Bloggar om helgen senare. Hoppas ni har det bra. Jag ska försöka ha det bra!

Angeliqa

Skickar lite styrkekramar.

2011-04-04    12:20:10    http://sopnedkast.blogspot.com
catarina

jag vill veta vad nån ska gå igenom för jobbigt? :(

kram på dig <3

2011-04-04    13:12:00    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
catarina

sv. du vet att jag inte skulle publicera kommentaren om du inte skulle vilja det va?



men aw lisaaa, du är ju superduktig! ställ inte så höga krav på dig själv att dom liksom drar ner dig :/ inte bra, det tjänar du heller ingenting på :( försök och glädjas åt g'et istället, kramar. <3

2011-04-04    18:32:11    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback