Måndag

2011-04-18 | 16:04:26 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Första dagen jag har orkat plugga sen jag blev såhär himla förkyld. Men nu är det på bättringsvägen, har inte hostat lika mycket eller haft lika mycket snuva som de andra dagarna. Känner mig piggare idag också. Nu ska jag hoppa in i duschen snart och skölja ur min hårinpackning och sen duscha och känna mig lite fräschare. Ikväll blir det film igen på folkan, gratis film är grejen! Det blir den sista filmen jag ska se där för den här säsongen, har ju bara sett en innan så förra veckan hehe. Kanske ser nästa film också. Får se hur det blir. Men den här Ung Rebell som jag ska se ikväll verkar bra bra, ska äta pannkaka med bär snart också, är inte så mycket för pannkaka, men bär är ju alltid gott. I morgon ska jag slutföra min inlämningsuppgift så jag kan skicka in den på onsdag efter pappa har läst igenom den. Måste skriva lite mera och utveckla lite mer bara. Kanske skriver ett brev idag också. Fick ett brev idag nämligen, kanske ska köra med ett snabbsvar. Måste posta ett paket någon dag också, så jag inte får dåligt omdöme, eftersom paketet är betalt och kom tillbaka till mig, det blev lite knas, men nu har jag ändrat lite på adressen så det borde komma fram. Solen skiner men det är dock inte varmt alls då det blåser så sjukt mycket!

Hoppas ni har en fin måndag och någon dag i veckan ska jag fortsätta med den där bildlistan ni vet och ta tag i några saker jag bara verkligen måste ta tag i! Som jag skjutit upp alldeles för länge...


UPPDATERING:vågar inte gå och se filmen och det känns drygt. För jag kommer säkert hosta som tusan där :/, min hosta är ju så himla dum och dyker upp då och då. Men nästa vecka kanske man drar dit istället. Nu blir det istället fixa med disk, tvätt och hundpromenad och tv senare ikväll och kanske mer plugg!
Är så himla trött också, så man kanske skulle somna ;P. Får se den där filmen någon annan gång istället. Nu kanske man ska skriva sig ett litet brev :), men snart blir det hundpromenix.

Puss!


Bjuder på en skabbig bild från 2007, jag hade fått lite folköl och jag vette i tusan hur jag såg ut i håret? Fult var det i alla fall och jag var sjukligt lättpåverkad. Efter tre folköl var jag på g haha! Fast vad som hände sen ska jag inte berätta haha. Som tur är tål jag lite mer idag! Men det är ju bra att vara lättpåverkad också! Fast nu ska vi inte prata om alkohol, man kan ha kul utan också!
Såhär spexig och glad var jag, i Juni någon gång 2007 och jag hade den där finfina klänningen men den finns inte idag, för den fick massa konstiga fläckar på sig och jag saknar mina gula converse, så himla fina! På sista april vill jag grilla och dricka öl. Jag hoppas det blir så också!!!

catarina

skönt att du är på bättringsvägen sötfia!



fick ett sånt sött litet brev av dig idag också, ska öppna det nu tihi :*

2011-04-18    19:52:22    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
catarina

åh mumsigt té du skicka med :D nu ska jag läsa brevet också <3 (a)

2011-04-18    19:56:05    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Becca

Å så söt du är i klänningen Lisa! Synd att den inte längre finns.

Hoppas din dumma hosta försvinner snart så att du kan må bra i solskenet :D <3

2011-04-18    21:48:45    http://beccatroll.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback