Lördag

2011-04-23 | 23:13:35 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Idag har jag promenixat på stan med mina fina föräldrar, jag inhandlade en supertjusig tröja på H&M för 50 kr på halva reapriset, en bodylotion som luktade supergott också på rea för 30 kr och sen handlade mamma ett läppstift till Farmor på KICKS och ett till sig själv för då fick man en necessär med lite smink och hudprodukter i och eftersom min mamma är bäst så fick jag innehållet i den, men Sanna ska nog få lite grejor också. Hon kan få alla krämer ;P. Eftersom jag har så känslig hy, men märket var Clinique på allt och det ska ju vara ett bra märke så, jag fick en supertjusig ögonskugga, läppstift och mascara, sen handlade hon på mitt Kicks kort så är skyldig mamma lite pengar, jag köpte ett nagellack, en bodylotion och en duschkräm också på rea, så nu har jag två nya body lotions som luktar mumsmums.

Sen köpte jag årets första glass en sandwich och en banan. Så satte vi oss ute och njöt lite av solen, innan vi promenerade och hämtade bilen och parkerade hemma hos Sanna, drog till Castello där vi köpte sallad, räksallad blev det. Sen satt jag och Sanna och åt på balkongen medan pappa och mamma åt vid köksbordet. Slappade där en stund. Kom hem och slappade lite till. Promenerade med hunden i värmen. Kom hem och bakade kärleksmums,rulltårta och chokladbollar. Får hoppas allt blev gott nu bara! Också har jag tittat på Markus krunegård på tvn,gosiga markus!
Nu är jag tröttis och har lite ont i huvudet. Ska nog hämta något att dricka och äta lite chokladboll, mumsmums och sen blir det lite bloggläsning och mejlskrivning.

I morgon blir nog en fin dag också och de kommande dagarna med.

Längtar till man kan gå barbent men idag hade jag typ jättetunna strumpbyxor på mig och frös inte. Fint! Bild från 2008.
Hoppas ni haft en fin dag!

Puss.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback