Hundisen och dagens klädsel.

2011-04-29 | 13:23:30 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer
Blommigt är grejen och lite dålig bild men ni ser ju att mitt hår är rödare i alla fall! Nu ska jag ta bussen intill stan, borde gå egentligen, men ni vet ju att jag går så snabbt så jag är alldeles svettig när jag kommer intill stan haha, ska börja cykla intill snart i alla fall, när cykeln är fixad! Ska posta ett paket och plugga lite på bibblan. Borde göra en till sak också. Gör jag den inte idag, får jag göra det nästa vecka senast istället.
Ikväll borde jag svara på ett brev också eller någon dag snart.
Puss och ha en underbar fredag ni fina!

catarina

fiini!

2011-04-29    15:07:25    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Julia

Fin blogg ! <33

2011-05-01    11:07:43    http://jullanj.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback