en lista

2011-04-28 | 22:16:44 | Direktlänk | Blandat | 4 Kommentarer
Snodde en lista från Idas bilddagbok.


1. Det första du tvättar i duschen? Olika varje gång typ, antingen kroppen eller håret hehe.
2. Gillar du kaffe? Jomen, klart jag gör ;D.
3. Hur mår du just NU? Helt okej.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? har ingen crush på någon just nu.
5. Berätta om din senaste dröm. -Jag drömde massor, men jag var i Umeå och på en jättehäftig teaffär och köpte te och sen promenerade jag hem till min vän Hannah och var helt överlycklig när jag kom hem till henne för att jag hittat hem.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på den? Nä.
7. Vad vill du ha just nu? Närhet vore fint, speciellt med en person men jag har ingen crush på den personen, vore bah mysigt!
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Ingen aning.
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Jag gör båda jag haha!
10. Använder du smileys? Jomen, det händer ganska så ofta.
11. Har du träffat någon kändis? Nja, inte så många direkt.
12. Gillar du keso? Japp!
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? Vet inte.
15. Är dina föräldrar stränga? Hehe,nä.
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Tror inte det va.
17. Glittrar någonting i ditt rum? Nä.
18. Brukar du hyra film? Det händer.
19. Var kommer du vara på lördag? Lär väl sitta hemma och tråka. Fan vad jag hatar dessa jävla högtider! Eller så har man på sig vinterjackan och grillar, men en hemmafest vore najs!
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll? Mja, jag var inte med, men jag hörde ju talas om det.
21. Vad åt du till lunch? Brukar typ aldrig äta lunch, jag åt en tekaka på Reuterdahls vid elva, den var god! Det  var typ frukost haha och lunch också kanske, eheheheh, borde börja äta lite bättre kanske.
22. Har du lockigt hår? När jag har duschat, japp!
23. När grät du senast?Minns inte. Samma dag som Elin tog bort Ally. :(
24. Har du gått in i en vägg någon gång? Jorå.
25. Favoritårstid? Sommar såklart!:)
26. Vem höll du senast i handen? Det var så längesen så jag vet inte.
27. Sover du med TVn på? Nä.
28. Tycker du att du är gammal? Ibland ja.
29. Är du mörkrädd? Mmmm!!!
30. Gillar du ditt liv just nu? Vet inte.
31. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?Jag har inget badkar så nä!
32. Har du bra syn? Jadå!
33. Var är dina föräldrar just nu? I sängen och snarkar!
34. Vad har du på dig just nu? mjukisbrallor,linne,trosor,sockar,flanellskjorta.
35. Vad var det senaste du köpte? Alkohol.
36. Hatar du mer än 3 personer? Jag hatar ingen!
37. Använder du sushipinnar? Äter aldrig sushi :P.
38. Äger du ett vapen? Varför skulle jag det? nä, gör jag inte.
39. Gillar du ditt hår? Ibland, ibland inte.
40. Gillar du dig själv? Ibland och ibland inte hehe.
41. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Pappsen eller nä, jag vet inte, ingen står mig väl supernära, men umgås mest med pappsen. Gillar båda massor!
42. Hur ofta använder du MSN? Typ nån gång per dag, eller ja, loggar väl in o sådär. Men det är mest när jag inte har något för mig.
ps:jag hatar högtider och kommer alltid göra, för då ska man ju bara göra något liksom. Nä, nu blev jag opepp.

Katja

Åh, så roligt med såna listor, denna ska jag sno ;D

2011-04-29    09:59:24    http://www.lyckokatten.se
marie

Men blir det inget på lördag så är du så klart välkommen att hänga med mig och Peter! :)

2011-04-29    11:03:01    http://lillbrun.blogg.se/
Devi

Fin blogg :)

2011-05-02    10:58:55    http://rydwallmenon.blogg.se/
Trees

Coola tights :D

2011-05-03    16:23:46    http://mangofisk.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback