Eftersom jag har lite tråkigt och inte riktigt orkar sova än vilket jag lär göra snart ändå så gör jag en lista.

2011-04-22 | 23:55:22 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Dig:
1. Hur lång är du? -
171
2. Vad vill du bli när du bli stor? - Kock eller Konditor.
3. Vad pluggar du ? - inget spännande, men i höst något mer spännande kan vi hoppas.
4. Har du långt hår? - nja, inte så långt ännu, men vi jobbar väl på det.
5. Vilken hårfärg har du? - Rött
6. Sminkar du dig? - ja.
7. Har du haft sex senaste månaden? - Nä.
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - Svarta.
10. Har du kysst någon idag? - nej.

Familj:
1. Bor dina föräldrar ihop? -
Ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Båda är lika bra!
3. Hur många syskon har du? - 2 stycken. 
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? - godnatt eller så.
5. Hur många ställen har du bott på? - Samma alltid.
6. Vem i din familj stör du dig mest på? - Ingen, alla är lika knasiga ;P.
7. Vilken familjemedlem är snällast? - Det svarar jag inte på heller! Ni är snälla hela högen på olika sätt.
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Förra veckan med Sannis.

Kompisar:
1. När var du senast med nån kompis? -
öh, jag vet inte, träffade Carro lite förra veckan, men det var ju bara när vi såg film, längesen jag umgicks med nån vän nu, men snart ska jag träffa en vän i alla fall och nästa vecka med :).
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - hos Hannah i Umeå :).
3. Kompis som du har känt längst? - vet inte, men Anna och Devinia har jag känt ett bra tag :).
4. Vem känner dig bäst? - Vet inte riktigt.
5. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Haha, verkligen inte!

Kläder:
1. Vad har du på dig nu? -
gosiga pyjamasbyxor, linne, munktröja.
2. Har du bytt om idag? - Ja.
3. Favorittröja? - vet inte.
4. Klädesplagget på andra könet? - skjorta är tjusigt.
5. Har du gett bort kläder någon gång? - jajemensan, massor!
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Ja. 
7. Vad använder du för skor? - Ett par nya tygskor och lite andra.

Robert Cayden

Glad påsk! ^^

2011-04-23    04:21:47    http://caydens.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback