Dag 22: Mitt beroende

2011-04-21 | 19:55:34 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Eftersom jag har vart så seg med den här listan så fuskar jag och kör flera olika teman på en dag! Jag har nog inga speciella beroenden, jag klarar mig ju utan kaffe och te liksom. Men man vill ju alltid ha mat och husrum liksom och som tur är har jag det. Närhet är ju alltid trevligt också. Men jag har nog inga speciella beroenden. Men jag säger väl te då eller kaffe, eftersom det är så gott!
Te och supergod chokladruta hos Lundbergs, fotograf jag med Devinias kamera. Åh ska baka såna med massa choklad i någon dag i helgen, mums!
Deras kaffe är godast, deras morotskaka är och räkbaguette mums! Påtal om det måste baka morotskaka någon dag mmmmm!
Men fika är ju väldans gott. Men det är ju inget jag är beroende utav precis haha! Skönt att man inte har några speciella beroenden. Jo kanske yoghurt varje morgon, mums,mums!

Maria

haha :) jag hade nog inte klarat mig utan kaffe..

2011-04-21    20:22:17    http://mariaeleonor.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback