Dag 19: Här bor jag

2011-04-20 | 23:23:39 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Det har verkligen tagit tid för mig att slutföra den här listan. Nu ska jag börja med den igen!
Den här lilla björnen finns dock inte längre :/ men så här ser det ut i vårt kök i alla fall! ;D, bild från 08.
Hade köpt en minibasker och posade på vår bro, för vi har världens bästa bro! :) Vet inte hur mycket jag ska visa av här bor jag, men det får bli några bilder och jag borde laga den där klänningen ja. Bild från April 09.
Hej somrig bild, eller vårig bild! Åh längtar tills det blir så varmt, men snart,snart, idag var det varmt och härligt! Bild också från April 09.
Bild från Juni 2009. Vi har en mysig liten gård!
Fast nu står soffan åt andra sidan istället av vardagsrummet inte mot fönstret liksom, hej jag egoposade lite, åh måste ha den där klänningen någon dag! Jaha, nu har ni fått se lite hur jag bor! :) Men förmodligen så hoppas jag att jag kan flytta i höst och få inreda min alldeles egna lägenhet. <3

¤

bbor du hemma fortfarande?

2011-04-26    04:11:32    http://expectopatronum.blogg.se/
Karoline

ÅH vad somrigt! Nu längtar jag efter sommar och övik :) Tack för dina fina kommentarer än en gång. blir lika glad varje gång! KRAM

2011-04-26    13:46:56    http://ikarolineshuvud.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback