Söndag

2010-09-12 | 23:10:33 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Idag har jag haft en väldans slapp dag, men det har vart skönt. Jag har bara handlat mat med mamma och lite annat, lagat en god sås och ätit pasta till det, druckit te, ätit kanelbullar och någon annan god kaka, fast dock ej hembakt, godis, tittat på en film som var himla, himla,himla bra, Om Sara hette den. Duschat och hårinpackat håret, smörjt in mig och sånt där gosigt. Snart ska jag nog göra lite kvällsfika och läsa lite bloggar också. Skulle ta en långpromenad med Erika, men så blev det inte, det får bli någon annan dag istället. Känner mig lite melankolisk men ändå mysig och på bra humör. Sitter i nattlinne, tofflor och filt just nu, himla mysigt alltså.
 
Vet inte hur jag ska jobba nästa vecka, men är ledig i morgon i alla fall och sen får jag se hur resten utav veckan ser ut. Om jag får jobba någon dag eller inte. Det är det som är jobbigt med att vara vikarie, man vet aldrig hur man ska jobba, men jag är glad över att ha fått ett jobb bara. Nu ska jag lyssna vidare på Marit Bergman.

Bjuder på en rolig liten tjockisbild sen förra helgen, syftar på mig då, sitter lite roligt gör jag också haha. Den här helgen har inte vart den bästa men ändå helt okej.



Puss

Rebecka

Oj vad urgullig den var, rosetten!

Jo, jag ville ha en gul rosett så jag googlade helt enkelt på "gul rosett" och kom till ditt inlägg! :) Tack för att du tog dig tid att svara, snart ligger den gula rosetten tryggt i min ägo. Hehe! :D

2010-09-12    23:30:45    http://rbckart.blogg.se/
marie

sv: ja vi får väl höra närmare onsdag hur det blir med jobbandet. Annars får vi ta den an annan dag i veckan :) har inga andra planer förutom att plugga :p



Haha, har du städat på museet? ganska coolt, då fick du ju se utställningen gratis ;D

Jag tänkte gå på en såndär visning med en som pratar :)

2010-09-13    00:32:19    http://lillbrun.blogg.se/
Daniel

Jobba å mysa - det e rätt takter. Skön bild!!!

2010-09-13    12:38:31    http://danielfagerholm.webblogg.se/
/C'

sv; du är förjäkla fin Lisa. jag ska skriva dig ett brev & berätta <3



ps: bild-länken funkade inte :/ så du får försöka ändra den på nåt sätt så fixar jag det där! <3

2010-09-13    12:52:23    http://carefulwishes.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback