Några dagens klädslar och ja, jag vet jag ska sluta kolla ned på mina bilder. Fjantjag!

2010-09-26 | 23:53:55 | Direktlänk | Dagens outfit | 5 Kommentarer
Torsdagens klädsel den 16 september, fast jag hade en vit kofta istället, nämligen den här.
Fredagens klädsel den 17e september.



Tisdagens klädsel den här veckan.



'

Onsdagens klädsel, tog massa dagens klädslar den här veckan för det var så tråkigt utan datorn typ haha, nämen hade bara lust! Har mitt nya superläppstift från Oriflame på mig också. Skjortan är stor, det är därför det ser ut som jag typ har fettvalkar men nä såna har jag verkligen INTE!

Oj vad jag älskar stora gosiga skjortor, måste köpa fler,fler och mina leggings+ mina shorts måste skaffa ett skärp bara, för de har blivit alldeles förstora i tvätten haha :( Typiskt!
Jag och hundisen och hej gosiga stora skjorta igen.
Torsdagen och fredagens klädsel den här veckan, den här tröjan har ni aldrig sett förut, den är stor och gosig och mina leggings vill jag bo i. Min ögonskugga hade jag aldrig haft förut heller, traderafyndad typ aldrig använd, orange från make up store.



Bara för att ni ska se att min tröja är stor haha! :) Typ också för att jag ser smal ut hahahahah.


Ser typ lite skev ut men jag tyckte jag var fin den här dagen i alla fall och jag trodde min piercing var försvunnen, men sen låg lilla smycket i ett rum i huset hehe. Så nu har jag funnit det igen i alla fall.


Söndagens klädsel! JEANS,JEANS,JEANS! JAG HAR JEANS PÅ MIG! Det är inte ofta ni kommer få se mig i Jeans alltså hoho. Mina nya jeans, jag vet de ser lite stora ut, men de är lite stora i benen, men jag älskar dem, man får fin rumpa i dem i alla fall haha. Jag måste köpa fler någon gång. Jeans är bra att ha alltså! :) Just nu har jag bara ett par byxor hehe. Men klänningar är ju absoluta favoriten och kommer alltid vara. Fint är det också.

Åh, jag måste orka färga håret någon dag också, ska göra det i morgon eller någon dag, vill ha nyfärgat hår till min födelsedag, så man får känna sig lite fin.

Bloggar som en tok nu, men jag har ju så mycket bloggning att ta igen!

Puss

Lenita

vilken tjusig ögonskugga och många fina klädslar!

2010-09-27    00:30:19    http://prozac-vs-heroin.blogspot.com/
Cilla

Vilka mysiga outfits såhär på hösten på dig finis. :)

2010-09-27    10:28:56    http://bloodysabbath.blogg.se/
beabea

Nice, gillar skjortan!

2010-09-27    11:35:23    http://peterstormare.blogg.se/
Erika

Mysiga skjortor! =)



Sv Fast du kan ju tillhöra de lyckliga 55% som är bärare och inte får några utbrott ;)

2010-09-27    17:54:26    http://morgondimma.blogg.se/
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Jag tittar också ner på många av mina bilder. :-)

2010-09-27    21:39:01    http://hannafialotta.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback