Lördagens klädsel

2010-09-11 | 17:36:42 | Direktlänk | Dagens outfit | 4 Kommentarer
Jag ska sluta kolla ned på bilder, det är bara lite svårt att bryta gamla vanor ibland. Mina nya jeansshorts har jag idag, himla sköna är dem och tröjan jag fick utav mamma som hon inte kunde ha, på mig är den stor och gosig hihi!

Idag var jag och pappa först på loppisrunda, tre loppisar blev det, jag hittade fina blomkrukor för fem kronor styck, till mina nya blommor, två böcker för 5 kr, en fin burk eller vad man nu ska kalla det som man kan ha musli eller vad som helst i, som var jättesöt för 5 kr också+ en burk för 1 kr och en tunika för 10 kr, så bara billiga fynd gjorde jag! :) Hade en riktig fyndardag idag, sånt är alltid skoj!

Sedan var vi och hälsade på Farmor och Farfar där de bor just nu. Mamma var på stan medan vi var på loppisar och köpte nya strumpbyxor och leggings till mig, för jag har upptäckt att många var hål i, det var snäll,snällt! Fast det var egentligen jag som skulle köpa det, men hon var väl extra snäll idag, haha.  Fast hon köpte lite grejor till Farmor o Farfar också+ present till Pappa som fyller år på Tisdag!

Längtar tills jag får min första lön också, det blir najs. Fast blir mer jag får i slutet på Oktober hehe. För då får jag det jag jobbat för i September, det kommer en månad senare liksom.

Nu ska jag rasta min hund i det härliga höstvädret och sen får jag se vad som händer resten utav kvällen.

Puss

bella!

fin kofta.

2010-09-11    23:04:06    http://zie.blogg.se/
lovisa/polichinelle

tusen tack fining i rosa!

2010-09-13    12:23:00    http://polichinelle.webblogg.se/
linnéa - my deer.

mysigaste koftan någonsin!

2010-09-15    21:29:14    http://mydeer.blogg.se/
Hanna

fy 1000an vilken underbar kofta!

2010-09-21    14:24:05    http://dancingthroughthedays.webblogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback