Bara för att jag faktiskt hade lite smink på mig idag. Ibland vill man vara lite fin för sig själv, fast det vill man väl ofta, då mår man alltid bättre och jag borde noppa mina ögonbryn.

2010-09-13 | 22:20:24 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Bara för att jag hade sminkat mig lite idag och jag borde noppa ögonbrynen men jag är kass på det eller jag skojar är jag väl inte, men alltså det är ju så drygt. Funderar nästan på att göra det hos en frisör eller något när jag väl ska göra det. Haha. Nä, det är ju lite onödigt, men då får man ju en snygg form på dem i alla fall.
Nu ska jag nog titta på Ensam mamma söker eller nä, ska nog läsa lite bloggar. I morgon får jag se vad som händer ,ska i alla fall fira pappa på kvällen. Haha, tycker min näsa ser knäpp ut, men det är bara för jag tycker den ser så tom ut när piercingen inte är där haha.
Puss

A.

sv: åh, tack ska du ha! men du är finare. <3

btw, ger du ut din msn? (: jag är inte inne där så supermycket direkt, men vore kul om vi kunde prata där någon gång!



puss!

michelle

sötnos, vad fin du är <3

2010-09-16    08:06:27    http://tuvatrasslig.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback