Bara en massa frågor för jag har så himla tråkigt och är rastlös+ jättejättetrött men orkar inte sova ännu. Inte på en fredag höhö. Ska nog se en film eller så, om dvdn eller vhs blir snällis!

2010-09-10 | 20:23:25 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
Namn: Lisa
Piercingar: Septum (fast har den inte alltid i)+ 2 i örat.
Tatueringar: Nej.
Längd: 171.
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: Röd, fast inte så rött, blir rödare i helgen kanske om jag orkar färga det.
Fräknar: Ja
Motto: Bli lycklig, tänka positivt, lev livet medans du lever, i morgon är en ny dag osv. fast det är väl mest ordspråk.
Tycker du att du är attraktiv?: Ja. Fast inte om jag ser mig själv utan kläder, det är ingen rolig syn, fast jag gillar mitt ansikte, det är nog det jag gillar mest eller mina fasta bröst haha. Men det är ju bra att ha små bröst, så man inte behöver använda bh jämt heheh. 
Önskar du att du bodde någon annanstans?: Ja, fast inte ännu, eller jag vet inte. Jag trivs rätt bra här just nu i alla fall.

Dricker du?: Ja.
Röker du?:
Nej.
Vilket schampo använder du?: Olika!
Vilken parfym använder du?: Några olika från yves rocher just nu :).
Vad är du rädd för?: Några saker..
Gillar du att tvätta?: Jag tvättar då och då, men inte så ofta. Hehe.
Gillar du berg-och-dalbanor?: Nej.

Senaste:
Filmen du hyrde: Öh, räknas lovefilm filmer? Det gör dom väl? Men det var Bröllopsfotografen.
Filmen du köpte: PARIS.
Låten du hörde: Redan glömt.

Låten du laddade ner: Hundra år sen jag laddade ned nån låt.
Personen du ringde: Pappa.
Personen som ringde dig: Minns inte. Var nog Ulla någon dag, inte ofta någon ringer mig.
Tvprogram du såg: Idol.

Favorit:
Låt:
Mannen i den vita hatten.
Sak att göra:
Gosa, promenera, baka, titta på film,läsa bloggar,fika osv!
Sport:
Ingen. Hej promenader haha :)
Dryck:
Te kanske eller kaffe mums.
Kläder:
Vet inte, har så mycket jag gillar tror jag haha, men en finfin blommig klänning som är jätteskön eller skjorta.
Film:
Amelie från Montmartre
Bil:
Ingen.
Serie:
Sex and the city hihihiih eller bonde söker fru.

Har du någonsin...
Gråtit över en kille?: Ja.
Gråtit över en flicka?: Ja.
Ljugit för någon?: Ja.
Varit i slagsmål?: Nej.
Blivit arresterad?: Nej.
Träffat någon från Internet IRL?: Ja,MASSOR!

Antal...
Gånger du varit kär: vet egentligen inte, men jag har vart tillsammans med fyra, men jag vet inte om jag var så kär alla gångerna. för jag minns knappt, men jag har ju vart kär fler gånger också.  Men en hög med gånger är det, orkar inte räkna. Fast jag var mest kär första gången eller den tredje mhm. Fast var ganska kär senast också, typ första månaden haha.
Gånger ditt hjärta brustit: 3, fast det tog mest första gången.
Hjärtan brustna pga av dig: -
Tjejer du kysst: Ett antal.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med: Haha en.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Några gånger.

Senaste...
Bok du läste: Minns inte.
Personen du fick e-mail av: Hon som har Garderobsbutiken.
Personen du fick brev av: Minns inte, men kanske Sofia.
Personen du fick sms av: Internetmys kille.
Gången du och din familj åt middag tillsammans: Hela familjen? Jag minns inte. Nä, jag tror det var förra söndagen i söndags alltså. Jo.
Saken du köpte: Hm, det var nog mat på Ica i Tisdags.

Vad har du gjort idag?: Klivit upp, jobbat, cyklat hem, duschat, ätit middag,slappat, öh, mest slappat sen jag kom hem och nu är jag dödstrött.
Var det kul?: Det var okej fast himla trevligt på jobbet idag+ att man fick tårta ;).
Brukar du svära mycket?: Eh, ja, det händer då och då...
När går du upp på morgonen?: Det är helt olika!
Vad har du på dig?: cardigan,klänning,sammetsleggings,sockar+trosor.
Vad ska du göra ikväll?: Se på film kanske eller läsa tidning eller något annat. Inget jobbigt i alla fall. Eller så somnar jag snart haha. Läsa mer bloggar. Sitta här. Lugn kväll med andra ord. Drömma om närhet....
Vad är du allergisk mot?: Kiwi.
Var har du ont?: Ingenstans


Använder du hårspray?: Då och då.
Kan du stå på händer?: Nej
Håkan Hellström eller The Ark?: Båda.
Salt eller socker?: Båda
Gillar du ketchup?: Det är sådär faktiskt.
Är du glad nu?: Nja.
Var du glad igår?: Ja.
Vad dansar du till?: Bra,poppig och sprallig musik.
Stockholm är enligt dig..?: Trevlig och stressig.
Göterborg är enligt dig..?: MYSIG.
Kan du sjunga?: Nej.
Spaghetti eller makaroner?: Spaghetti.
Vilket land vill du besöka?: PARIS eller Italien eller London eller Berlin. <3

Erika

Lång och rolig lista. Den ska jag komma ihåg om jag får trist någon dag.



Kul att vi hade en del gemensamt i mina "tio sanningar" =)



Kramen!

2010-09-10    22:04:38    http://morgondimma.blogg.se/
Linda

du har en väldans väldans fin blogg ! :)

Kram !

2010-09-10    22:56:33    http://linndajohansson.blogg.se/
Anna

Lånar listan av dig, hoppas det är okej :)

2010-09-11    14:49:04    http://annaforsberg.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback