Nu skrev den anonyma tönten igen så jag blockade hans eller hennes ip-adress. Jag vill inte ha några idioter i min blogg som skriver elaka kommentarer. När man kan ha en fin blogg med bara fina gosiga små kommentarer.

2010-10-25 | 14:32:05 | Direktlänk | Blandat | 9 Kommentarer
Anonym: du kan fan inte ha m, och det är inte hälsosamt att vara sådär. inte sunt någonstans.

Först och främst VARFÖR ÄR ALLTID DE SOM SKRIVER ELAKT ANONYMA? Jo, vet ni varför? För att de är så jävla dumma i huvudet och har inget liv och varför läser den här personen min blogg om jag är så jävla fet och ful? Som min syster sa igår, de som skriver sådana här kommentarer. De har inget liv. Det stämmer ju. Den här han sitter säkert och skriver elaka kommentarer i många bloggar. Den jäkla fjanten.
Hörru din tönt. Jag kan visst ha medium, jag kan ha small på vissa kläder från Monki också, jag har oftast medium på alla kläder jag köper. Om du vill se någon som är fet tycker jag att du ska googla på internet för du verkar aldrig ha sett någon som är fet. Eller ens lite tjock. Jag har lite mage, jag har kurvor, jag har lår, jag har små bröst. Jag trivs med mig själv alldeles ypperligt och om du tror att du kan trycka ned mig så har du fel! För jag gillar mig själv precis som jag är! Jag motionerar varje dag, äter hälsosam mat, ibland blir det någon kaka eller så men det får man unna sig, på helgen får man äta glass eller en nybakad kaka eller vad som helst. Så länge man mår bra i sig själv och gillar sig själv för den man är!
Men nu är han blockad så förhoppningsvis kommer han inte att skriva igen.
Det är ganska sjukt för det är inte ofta man får en dum kommentar, men när man väl får det blir man arg istället. Men det är tur att man kan blocka ip-adresserna på dom som är dumma i huvudet.
PS: INNAN JAG HANN BLOCKA HONOM SÅ SKREV HAN IGEN:
Anonym om Kära Anonym först och främst varför är du anonym och menar du att jag är fet så tar jag inte åt mig!:
haha, raderade du kommentaren? ytterligare en överviktig, ohälsosam människa som inte kan stå för sin sjuka och abnormala livstil.

VAD SKA JAG STÅ FÖR? Jag är inte överviktig? Jag förstår inte vad jag ska stå för om jag jag inte är överviktig och det är väl ingen livsstil. Jag trivs med mig själv och är kurvig.  Du kan ju gå och skriva knäppa kommentarer i någon annans blogg? Eller hur? För jag tar inte åt mig. Fast du borde inte skriva i någon blogg alls. Du borde bara hålla tyst.Jag kommer inte börja gå ned i vikt, bara för att du fått för dig att jag är både ohälsosam och överviktig. Det låter tokigt. Du borde kanske söka hjälp? För att du ser så dåligt eller är knäpp i huvudet? Varför är du inne och klickar i min blogg om jag nu är så överviktig och ful och ohälsosam haha?
Puss.



c

sv; aw . tack



och för att kommentera ditt inlägg; det var mig en envis jävel, ta inte åt dig förtusan! vissa människor gör allt för att dra ner andra, men egentligen mår dom nog inte så bra själva då. borde inte göra med sig själva i alla fall, det är ju ett ganska omoget och fegt beteende, minst sagt.



<3

2010-10-25    15:02:00    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Daniel

Undrar om vi inte råkat ut för samma kille? nån håller på mej oxå att jag e fet å ful å borde banta... stackas människa

2010-10-25    15:09:13    http://danielfagerholm.webblogg.se/
ingrid

haha herregud, catfight ;)

helt allvarligt, vad har sånna för liv? - inget liv alls antagligen.

fick oxå många sånna kommentarer på bdb förr, men dom lärde sig att de lönade ingenting till för jag va lika glad för de! :)

2010-10-25    15:36:43    http://ingridoberg.blogspot.com
Emmie

usch vad jag hatar det här, att på nätet så kan man vara anonym och få utlopp för alltmöjligt utan att någon vet vem man är. här verkar det som att mobbning är helt okej, men hade någon betett sig så här i verkliga livet så hade man väl nästan anmält människan.

usch.

bra lisa att du är så stark och fin! ta inte åt dig!

2010-10-25    15:52:34    http://bakinganddreaming.blogspot.com/
tove

visst är det konstigt att av alla kommentarer man får så är det de dumma som fastnar? så borde det inte vara! lyssna på dem som som säger snälla saker istället, du verkar ju trots allt va en jättefin tjej!

2010-10-25    17:21:24   
Louise

Men fy så hemskt! Alltså.. jag blir så himla himla arg av sådant där.

1. Att ens påpeka någons utseende sådär, hur omoget är inte det?

2. Att kommentera Anonymt också! Hur låg självkänsla och självrespekt har inte en sådan person?



Kan man inte stå för det man tycker ska man fasiken hålla käften.



Jag blir så glad när jag stöter på folk som är nöjda med sig själva, och står på sig. Emellanåt för jag smått panik över min vikt, men det är när vikten börjar krypa fem kilo uppåt och allt jag kan tänka: det här är inte jag. Annars har jag en vikt som känns både hälsosam och som att den passar mig bra.



Jag har precis som du lite mage, lår och kurvor men små bröst (praise the lord för det sista, faktiskt) och trivs ju egentligen bra. Jag klär bra i mycket vintage och fyller ut mina jeans fint med allt. Jag vill inte vara platt och utan midja. Nej tack.

2010-10-26    03:14:14    http://andvari.blogg.se/
Malin;

synd att det finns sådana idioter (och att det är just dom kommentarerna som fastnar).

du är allt annat än vad den där idioten skriver; bara en no-lifer som får någon form av tillfredsställelse i att vara elak, inte värt att lägga energi på.



du är fin som du är

puss!

och jag håller på och skriver ett superdupersegt brev till dig, bara så att du vet (så att du inte börjar fundera på att jag har dumpat dig som brevis, hö) <3

2010-10-26    19:52:49    http://hallonte.blogg.se/
Anonym

men gud så onödigt! jag blir helt galet arg när jag ser sådant här. ush ush ush.

2010-10-27    22:06:03    http://jonesochgiftet.blogg.se/
Klara

så himla onödigt och fel. Sådanna människor borde fan inte få ha sin mun öppen!

Jag får ofta kommentarer om min vikt och så också, och det är ju klart. det gör ju lite ont, fast man innerst inne vet att man själv inte är fet. Åsikter slipar mig, men du ska veta att det här inlägget stärkte mitt självförtoende, du är så himla bra!!!

2010-10-31    09:47:55    http://blix.webblogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback