Lite fina gamla bilder bara :* Det fick bli typ en bild från varje månad i år som har varit förstås och oktober har ju nästan vart.

2010-10-25 | 15:00:37 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer

Mina fina vinterskor som dock inte är lika fina längre. Men fina är dom. Fast det är kilklack på dom så jag måste köpa några andra vinterskor. För de är lite jobbigt att gå med dom när man är ute med hunden eller så i snön hehe.
Knäpp eller söt bild på mitt slitna hår som jag hade då hehe.
Mitt finaste klockhalsband :*.
Söt vattenkanna jag hittade på Second hand i Mars.



Jag i Mammas superstora gosjacka.



I Sundsvall en gosig vårdag med familjen. Saknar mitt långa hår också, ska spara,spara,spara! Eller så långt var det ju inte men längre än nu i alla fall.















Puss, fina bilder är bra saker och nu ska håret sparas ut. Nu ska det bli karamellbrunt någon dag framöver. Färgen ligger nere i byrålådan. Nu måste jag rasta hunden och göra en massa saker. Men det kommer bli en massa bloggläsning också. Den här dagen känns inte så bra heller. Dumt. Men alla dagar är inte bra. Hoppas den blir okej i alla fall.

c

försök göra det bästa av dagen. <3 jag kämpar också för att inte deppa eller så.

2010-10-25    15:09:34    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Mara A

Fin blogg du har, gillar din stil <3

2010-10-26    16:56:42    http://www.alien-doll.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback