Jag läste i en blogg om hårnålar och började tänka på ett sommarminne 2008.

2010-10-25 | 03:12:29 | Direktlänk | Sommarminnen | 3 Kommentarer
Det här har jag skrivit om i internetträffar kategorin som jag slutat skriva i nu, har träffat massa fler internetmänniskor sen dess. Men orkar inte skriva om det längre. Borde egentligen rensa och ta bort vissa kategorier och fixa men orkar inte.

Men i alla fall det var en kille jag pratat med i någon vecka. Han skulle till Ö-vik av någon slump. Slumpen var en arbetsintervju. Jag tyckte han var det snyggaste jag sett.  Jag cyklade intill stan. Jag kom fram och ställde cykeln vid gallerian eller kanske på något annat ställe. Han satt på en bänk vid Oskarsgallerian och hade solglasögon på sig. Jag minns hur snygg jag tyckte han var. Vi började promenera till UH och gick för att fika, jag minns att jag tog en macka och en kopp te och det var varmt ute, det var ganska knäppt. Han tog en räkmacka han inte tyckte om. Vi satt och pratade där ute på balkongen. Promenerade senare till hamnen och det var jättevarmt ute. Han pratade om att hans pappa gillade båtar eller om det var han som gillade båtar. En gång när han sa något snuddade hans hand vid mitt ben och jag tänkte. Vad gör han? Det var kanske bara en sekund eller så.

Sen så blev han jätteröd och jag med. Vi brände oss litegrann kan man säga. Det var en sommardag i Juli som sagt. Senare skulle han iväg och det hade gått flera timmar. Han gick in på systemet och köpte öl, för han skulle festa samma dag med några av hans vänner. Han frågade: vill du ses ikväll? eller snarare så sa han har jag för mig, vill du ha det mysigt ikväll? Jag tänkte, nu kanske jag får chans att pussa den här jättefina killen.

Självklart smsade jag honom, han smsade tillbaka, jag tog en dusch och gjorde mig snygg. Han ringde på kvällen. Jag tog cykeln och cyklade till Östra. Där han mötte upp mig, han kom dit med en vän. Vi gick till en lägenhet där han skulle sova, han hade en kompis med sig också, vi drack öl. Hans kompis gick senare. Jag var superduper blyg och vi satte oss en stund ute på balkongen som var där, han frågade om jag ville ha massage. Jag sa nej för jag var så blyg.

Sen satte vi oss i soffan och pratade ännu mera, han satt bakom mig och började ta ur hårnålarna i mitt hår, ja, det var därför jag började tänka på det här sommarminnet. Han smekte mitt hår och jag tyckte det var så himla mysigt. Klockan hade passerat 01.00 och sen bara helt plötsligt hamnade vi i sängen som fanns där och allt blev så himla mysigt. En massa gosande och knappt någon sömn. Han somnade och sen när han vaknade gick han och duschade för det var så himla varmt. Jag vågade inte röra på mig ur sängen för jag var så rädd att han skulle tycka min kropp var ful. Vi satt och pratade och drack saft innan vi somnade igen.

Han hade hur fin kropp som helst och när han sa att jag var snygg blev jag hur glad som helst. Han låg tätt intill mig och höll om mig.  Jag var så lycklig. Men jag kunde inte somna. Sen var klockan plötsligt tio. Vi var båda dödströtta. Vi tittade på jättedålig tv och han somnade. Jag tänkte jag måste väl cykla hem nu? Jag var så himla blyg. Så jag vågade inte ens väcka honom. Jag minns att jag skulle skriva en söt lapp. Så jag cyklade hem istället och jag blev så sjukt svettig.

Vi smsade och båda skrev till varandra att det var en trevlig natt och detta minnet är något jag aldrig kommer glömma. För det är så himla fint och jag hoppas vi träffas någon dag igen. Hans namn var så sött också Linus liksom.



Lisa

Va fint :)

2010-10-25    09:41:02    http://flortunn.blogg.se/
bea

du är fin du lisa

2010-10-25    09:58:30    http://beatasbilder.blogg.se/
ingrid

hihi oj, såg inte att de fanns förhållande, så tack! =)

jag köpte Urtekram, shampoo är havtorn och balsamet är ingen parfymering (den enda som inte luktade bajs typ, är så himla känslig mot vissa dofter).

dedära balsamet som jag köpte på apoteket torkade bara ut håret, så nu är mitt hår torrt dock inte i hårbotten... ha du tips på nån bra hårinpackning som är bra för slitet hår?

2010-10-25    10:56:14    http://ingridoberg.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback