Fredagens klädsel fast bara på dagen, jag tog ingen kvällsoutfit hehe.

2010-10-09 | 13:58:54 | Direktlänk | Dagens outfit | 3 Kommentarer
Det blöta är vatten haha för jag sölade när jag borstade tänderna som vanligt och jag sitter på soffan och jag fick typ inga bra bilder alls igår. Såg ut som en pajas också med en massa olika färger, fast det har jag väl typ alltid haha! :) Ser värsta död ut också, men jag var på bra humör men orkade inte le på bilden typ hah.
Såhär såg jag ut när jag skulle intill stan och umgås med min syster, handla på systemet och fixa en födelsedagspresent till mamma och vi båda hittade en :). Sen blev det mums,mums,mums champinjonsås med pasta till middag, så himla gott!
Jag bytte kläder och såg ut såhär:
Bild från min födelsedag men jag hann inte ta någon bild igår, för det var lite stressigt så att säga hehe.
Sedan blev det fest hos Hanna, för Marie fyllde 23 år igår, där dracks det vin, en cider och vi spelade spel, himla trevlig kväll må jag säga, fast man ska inte festa på vin, ska sluta dricka vin alltså, man får alltid en sån konstig fylla på det, mycket bättre att dricka öl eller cider. Sen så när jag skulle sova så av någon anledning så skickade jag sms till några haha. Jag fattar inte, när man är i fyllan skickar man alltid massa sms, fast jag har typ slutat göra det nu. Men skickade inte till så många i alla fall haha.
Men festen var trevlarns med bra sällskap :).
Puss

LORISSA LOVEBOMB

Älskar din piercing. SÅ snygg :D

2010-10-09    22:52:17    http://lorissalovebomb.se
Mimi

Fint!

2010-10-10    11:38:31    http://lobotomi.wordpress.com
lovisa/polichinelle

vilken himla fin klänning!

2010-10-11    21:14:43    http://polichinelle.webblogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback