En fin lördag ska bli ännu finare och jag känner mig snyggast i stan så då blir det en bra festarkväll och jag har mina nya kängor på mig! :)

2010-10-30 | 21:13:45 | Direktlänk | Blandat | 5 Kommentarer
Så nu får ni ha en superfin natt och kväll! Det tänker jag ha! Ska dricka öl och cider och umgås med fina människor! Några stycken bara,finfint blir det nog! Men först köpa chips påväg till Robert!

PUSS och min mejlvän är supersöt, bara så du vet! Fick se bild igår hihi.

HEJRÅ HA DET BÄST!

pelle

Låter som om du hade en fin kväll, Lisa! Du vcar inte utklädd?

2010-10-31    12:50:18    http://pellespersonliga.se
A.

sv: naw, tack! :')



hoppas att du hade en bäst lördag!<3

Erika

Hoppas att du hade en fortsatt fin lördag!



Till veckan så kan jag inte fika, men veckan därpå ska nog funka bättre =)

2010-10-31    19:10:30    http://morgondimma.blogg.se/
anna

Underbart att känna sig så snygg! Du måste ha haft en toppenkväll!

Matilda

chips. oj, det är föööör gott. om något kan vara för gott? vilken är din favorit smak?



jag hoppas då jag får svar på mitt brev. annars blir det inte lika roligt :)

2010-10-31    21:34:46    http://matildamodigh.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback