bara för att jag

2010-10-05 | 01:05:14 | Direktlänk | Tankar | 5 Kommentarer
Är bra och lite annat.
Inte vill ha något långdistansförhållande igen men vissa verkar inte fatta det.
Någon missförstod mig och trodde att vi hade något på g
sa en massa saker sen blev det hejdå med dig. tur vi aldrig träffats.

Jag är bra och jag förtjänar någon som är lik mig när det gäller kärlek alltså och någon gång ska jag hitta någon jättefin att vara tillsammans med som bor ganska så nära mig, längst bort får vara östersund så länge jag bor här och någon dag ska jag finna den fina personen. Så länge ska jag vara kräsen och sånt där. Lite mer kräsen än förut i alla fall.

Puss på er och världen. Fast jag mår väl inte toppenbra just nu. Men i morgon ska jag fika med Erika, fixa en sak på bibblan borde jag göra och kika på Indiska+ annat.

Tydligen så drömmer jag alldeles för mycket också.

Det skulle jag tydligen inte heller göra.

Tydligen är jag billig för att jag har haft sex med människor jag inte vart tillsammans med, då är man billig minsann.

Jag kunde bara inte låta bli att skriva detta. Jag är ganska omogen också som blev arg för det han sa till mig igår och fick mig att börja gråta. Men nu är han inte min internetvän längre och det känns skönt.

Nån gång i framtiden ska jag bli tillsammans med någon som gillar mig trots att jag har olika syn på vissa saker, för jag är faktiskt en bra, snäll och himla go tjej som inte har något ont i mig, men säger för mycket ibland. Ja, jag är värd någon som är bra.

+ att jag vill träffa någon ute i det verkliga livet nästa gång jag ska träffa någon, inte i internetvärlden. Det orkar jag inte med längre.

Madeleine

sv:

det är konstigt, för du är den enda som har det sådär fortfarande. vet inte riktigt vad jag ska göra.

2010-10-05    01:08:15    http://sisterdisco.blogg.se/
Lorena

usch för sådana människor som öser ur sig dumma kommentarer! Du kommer träffa någon mycket bättre i framtiden !

2010-10-05    01:58:51    http://lorenasvensson.blogg.se/
c

bra skrivet, för du har så rätt i allt kära du. och skulle du vara billig? knappast! bara idioter som slänger ur sig sådant, vet inte vad dom snackar om.

2010-10-05    13:02:51    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
marie

Meh, om det är någon som är omogen så är det väl han som sa elaka saker!



Men vi ses imorn va?

2010-10-05    13:29:37    http://lillbrun.blogg.se/
emma

du är verkligen inte billig för att du ligger med folk du inte är ihop med. fy vad taskigt sagt! usch, sånt snack gör mig så himla arg. lyssna inte på sånt skitsnack.

2010-10-06    22:49:50   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback