Ingenting.

2010-11-10 | 00:01:53 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Jag hatar att jag inte kan blogga om vissa saker och bara suddar ut det. Fan, varför ska jag inte kunna skriva om det jag vill. Knäppt ändå. Jobbigt är det. Förut kunde jag ju det. Men jaja.  Fast jag har ett inlägg på utkast nu som jag nog ska publicera någon dag. Det är ju inte alldeles för privat i alla fall. Jag skulle vilja skriva om massa mer men jag suddar bara ut alltihopa som när jag skrev den där listan nyss som jag svarade på en massa frågor. Tyckte bara det blev för privat liksom. Hm. Aja. Puss. Fast det är ju iaf tur man har sina brevvänner att skriva av sig till så alla slipper läsa liksom, om sånt som känns för privat att skriva, det finns ju så mycket där inne i sig ibland som man behöver skriva utav sig om. Fast ibland ligger det bara kvar där inne, fast i helgen pratade jag massor om allt och ingenting, han är så himla bra för vi kunde prata om precis allt och ingenting, jag skulle kunna öppna mig mer inför honom också, sånt är skönt.

c

<3

2010-11-10    07:45:09    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback